Služby
obecně
pokud jste se nenašli ve výčtu konkrétních příkladů, podívejte se prosím na obecnou specifikaci naši nabídky pro oblast služeb
víceFakturace služeb
Jednoduše si můžete předdefinovat službu, která dominuje Vašemu podnikání nebo několik šablon. Pokud je dominantní pánský střih 250,-Kč stačí udělat šablonu a tiskněte jeden za druhým. Datum, čas a číslo dokladu a jiné náležitosti si systém generuje sám. Vy jen měníte papír v zásobníku tiskárny.
Katalog – skladová karta
Vytvářejte si karty služeb, které potom můžete nastavit do šablon faktur v nejčastějších kombinacích.
Evidence, statistika
Tvoříte evidenci dokladů z kterých si můžete vytvářet reporty, statistiky a grafy. Přehledně víte, kdykoliv a kdekoliv jak si vede Vaše podnikání.
Výroba
Pokud Vaše služby zahrnují v jakékoliv procesu výrobu můžete jednoduše spravovat doklady. Plánujte zdroje, kalkulujte. Výdej materiálu ze skladu, podíl práce pro výrobu. Sledujte efektivitu a výkonnost.
Sklad, evidence, nákup
Veďte si jednoduše skladové hospodářství, evidujte výdeje a příjmy.
Sklad
Evidujte zboží podle kusů, palet, váhy. Ať ž ručně – postaru (po paměti) nebo čtečkami. Jsme připraveni na vše. Veďte si sklady a lokace. Mějte přehled o tom co je kde. Protože každý ví, že pořádek dělá skladníka.
Katalog – skladová karta
Například pracujte s EANy, svými kódy, popisky, pracujte s několika sklady včetně externích. Evidujte si Vaše prodejní kódy, prodejní exportní, nákupní, interní. Vidíte? Co potřebujete to máte.
Nákup, evidence, statistika
Tvořte objednávky nákup, schvalujte a odesílejte, můžete si nastavit automatické odesílání objednávek a celou řadu vychytávek. Využijte statistiku prodejů nenakupujte podle pocitů. Vývojové grafy jednotlivých parametrů jsou na dosah pár kliknutí.
Výdej, fakturace
Samozřejmě evidujte každou expedici zásilky, výdej, který se projeví okamžitě ve skladu, vystavte dodací list nebo fakturu. Sledujte a evidujte čísla zásilek a přepravních společností pro jednotlivé objednávky.
Help Desk
Působte profesionálně, vždyť profesionály jste.
V každém podnikání je důležité doporučení zákazníka u IT Servisů dvojnásob. Pro Vás je důležité pokud Vás firma, kterou spravujete doporučí dále. Nejlépe zapůsobíte, když se odlišíte. Ideální je Vau efekt. Pokud máte funkční support, na který se zákazníci mohou s důvěrou obrátit, máte vyhráno. Každý zákazník je důležitý a pokud i ten nejmenší má pocit, že se o něj staráte jako o největšího, může se největším snadno stát nebo Vám jiného přivést.
Kromě toho Vám Help Desk přinese přehled v nevyřešených požadavcích zákazníků a usnadní Vám výběr priorit.
CRM systém
Klíčové zákazníky mějte pod kontrolou. Komplexní systém, který Vám dovolí vést si evidenci, plánovat a neopomenout nic důležitého.
Mám zájem o více informací
[wpforms id=“1434″]